نرم افزار برنامه نویسی عامل گرا(AOP) نرم افزار برنامه نویسی شئ گرا(AOP)را اختصاصی کرده است 1-مقدمه 3 1-1- عامل چیست؟ 3 1-2- مسئول استفاده از واژگان شبه ذهنی 3 1-3-AOPدر برابر OOP 4 2-1-ساخت خودکارسازی (اتوماسیون) 5 2-2- سیستم رزو خطوط هوایی : 7 عامل ها 7 MARCH 7 April 18 ؛ درفرودگاه 7 پایداری داخلی 11 درون نگری 11 ماندگاری حالت ذهنی 11 نوع وابسته ی دستورات نمایی 12 فرض در مورد انتقال پیام 14 دستورات حقیقی 15 دستور عمل های گویا و خصوصی 15 دستورات عمل شرطی 16 قوانین تعهد 18 به روز رسانی گمان ها 21 الگوریتم اضافه کردن تعهدات برای هر دستور تعهد برنامه 23 6-3یک برنامه ی ساده و تفسیر آن 25 6-4- پیاده سازی 29 7- Agentification 29 محدودیت های منابع: 31 (برنامه نویسی عامل گرا)AOP: موضوع Shoham, “Agent-oriented Programming” 1-مقدمه 1-1- عامل چیست؟ بنابراین کلاه خود عامل هست در مغز یک برنامه نویس زمانی که هر چیزی میتواند به نظر برسد مثل داشتن حالت های ذهنی آن همیشه مزیتی برای انجام ندارد. 1-2- مسئول استفاده از واژگان شبه ذهنی : *یک نظریه مفید راجعبه دسته ذهنی: معنا شناسی برای آنکه به طور واضح هنوز به استفاده متداول(واژه)نزدیک نشدیم. *یک برهان که فقط از نظریه اطاعت میکند. *یک برهان که نظریه قراردادی یک نقش غیر جزئی در آنالیزیا طراحی ماشینبازی میکند. ارتباط نظریه نظریه قراردادی برای دریافت معمولی لازم نیست تحمیل شود. 1-3-AOPدر برابر OOP دسته های ذهنی(روانی)در زبان برنامه نویسی ظاهر میشود. معنای زبان برنامه نویسی ‘معنای ساختار های ذهن را شرح می دهد. نرم افزار برنامه نویسی عامل گرا(AOP) نرم افزار برنامه نویسی شئ گرا(AOP)را اختصاصی کرده است. برای مثال در دریافت بازیگرهای هپوئیت: میبینیم یک سیستم محاسباتی به عنوان ترکیب شده از لحاظ ارتباط ماژولها. AOP ثابت می کندحالت ذهنی ماژول (عامل) را برای شامل شدن اجزاء مثل باورها- قابلیت ها و تصمیمات. یک محاسبه ی شامل این عامل ها آگاه می کنند، درخواست میکنند، می پذیریند، رد می کنند، رقابت می کنند وبه دیگری کمک می کنند. بر طبق گفته نظریه نمایش هر نوع از ارتباط عمل با پیش فرض های متفاوتی سروکار و اثرات متفاوتی دارد.
عامل شئ واحد اصلی گمانها، تعهدها، انتخاب ها و… بدون محدودیت حالت تعریف پارامترهای واحد اصلی پیامها صادر می شوند و به متدها پاسخ می دهند. پیامها صادر می شوند و به متدها پاسخ می دهند. مرحله محاسبه اطلاع دادن،درخواست دادن،پیشنهاد دادن،قول دادن ،کاستن بدون محدودیت نوع پیام ها پایداری/ درستی ندارد محدودیت روی روش ها (متدها)
اولین سناریو،پیچیده است- نوع رویایی برنامه ی کاربردی دومین سناریو مثال اسباب بازی است که در خدمت سه هدف است: - به تصویر کشیدن قطعی ایده های چندین AOP - آن در زبان AGENT-0 قابل اجراء است که بعداً تعریف می شود. - ان حقایق عامل ها را به تصویر می کشد. نیاز به عامل های رباتیک ندارد. شامل ورد33صفحه ای |
خرید و دانلود | 3,000 تومان نوع فایل :doc | تعداد صفحات :33 گزارش تخلف به پلیس سایت |